Thursday, October 23, 2014

Pinky nails

Zdravo svima,
Danasnji noktići koje sam nalakirala su potpuno girly i pinky i nadam se da vam se sviđaju. :)
Evo i prve slike koju sam stavila na instagram..da, napokon sam ga napravila, tako da ću moći da bombardujem ljude sa slikama noktiju i hrane. :D
Ako želite da me pratite na instagramu evo i linka: http://instagram.com/onceuponastar96


Lakovi koje sam koristila za ovaj manikir su: 

-SIXTEEN 60 fast dry No. 577, njega sam koristila kao podlogu, nanela sam 3 sloja, iako sam mogla i dva, ali nekako mi je bolje ispalo sa 3 sloja. Lak sam kupila u lilly-ju i koštao je oko 250 dinara. 

-Kiko Quick Dry 841, njega sam koristila za crtanje linija i srca. Nema da se kupi u Srbiji, cena je oko 4 evra.

-Flormar 310, koristila sam ga za crtanje srca i linija na peru. Ovaj lak mi je definitivno omiljeni kreč beli lak koji uvek kupujem, cena je ja mislim oko 200 dinara, ali zavisi i od mesta gde se kupuje.

-Nail Polish by H&M PINK GLITTER, koristila sam ga na domalom prstu i na palcu. Ovaj lak sam kupila letos i bio je u pakovanju od 3 laka, šljokice su baš retke, pa mi je trebalo dosta slojeva kako bih dobila ovakav efekat na noktu.


Evo još par slika noktića. :)








Nadam se da vam se sviđaju! :)

xoxo Nađa






No comments:

Post a Comment