Saturday, November 8, 2014

You know you love me xoxo

Zdravo svima,
Danas sam vam spremila post o noktićima koje sam imala pre neku nedelju, ali nikako nisam stigla da napišem post o njima.
Inspiracija za ove nokte su mi bile geometrijske šare koje su onako grublje i cveće koje je nežno, tako da se vidi kombinacija nekog rock i nežnog stila. Inače jako retko pravim takve nokte, sa crvenom, crnom bojom, ali ovi nokti su mi totalna promena u odnosu na većinu noktiju koje radim.
Evo i noktića..








Ovo su lakovi koje sam koristila:
1. Nail Polish by H&M RED, prelepa bordo boja koju sam koristila za crtanje ruža i usne.
2. Rapsodi, zaista ne znam koji je, pošto je star 100 godina i to je jedini crveni lak koji posedujem, koristila sam ga za ruže i usne.
3. KIKO Quick Dry 856, teget lak sa koji sam koristila za linije i domali prst sam namazala sa njim.
4. Nail star crni lak sa četkicom, koristila sam ga da oivičim linije.
5. Flormar beli lak 310, koristila sam ga kao bazu.



Nadam se da vam se sviđaju ovi noktići. :)

xoxo Nađa

No comments:

Post a Comment