Friday, December 26, 2014

Novogodišnji look

Zdravo svima,
Pošto se bliži Nova Godina odlučila sam napisati moj prvi post o tome kako bih se ja našminkala za Novu Godinu. Pošto nikada nisam ovo radila do sada, volela bih da čujem vaše utiske, da li vam se dopada, šta biste promenili itd. 
Odlučila sam se za smokey eyes sa crnim i srebrnim nijansama. Zbog očiju koje su naglašene, usne sam namazala svetlo rozim karminom preko kojeg sam nanela sjaj slične nijanse.















Proizvodi koje sam koristila za ovaj look:
- Maybelline Anfinitone 24H puder 20 Cameo
- Alverde korektor protiv crvenila
- Too Faced shadow primer
- Kiko mono senka za oči 169
- Too Faced The Return od sexy paleta srebrne i crne nijanse
- Essence kajal pencil 01 black
- Essence I love style liquid eyeliner
- Essence get big lashes maskara
- H&M Bronzing powder
- Too Faced Candlelight highlighter
- Golden Rose ruž 127
- Kiko extra volume lipgloss 18
Koristila sam i 2 essence četkice, jedna je za rumelo, jedna za senke. I četkica za puder Cala.



Hvala google-u koji je napravio ovu pokretnu sliku. :D


Da li vam se dopada ovaj moj novogodišnji look? :)

xoxo Nađa

2 comments:

  1. Odličan look :D Jel to srebreno sjenilo ima toliko shimmera, prekrasno je :D Ja neznam hoću li i ja radit look, ali ja volim da mi se shimmer u inner corneru vidi iz svemira ahahah :D Četkica za puder mi izgleda famozno, i puder ti, ako se mene pita, savršeno stoji, ko lutkica si mi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Sve senke imaju shimer, tako da su prave Novogodišnje! :D I ja volim, ali se izgleda ne vidi baš najbolje da sam ga stavila, pošto uvek stavim puno shimera u tom predelu, ali sada se valjda ili ne vidi ili sam ja nešto zeznula, haha. :D Hvala ti još jednom, pocrvenela sam! :DD :)

      Delete