Thursday, January 15, 2015

Pahulje

Zdravo svima,
Iako snega za sada više nema, ja sam se odlučila da ga ''donesem'' na mojim noktima.
Ovakve nokte pravim svake zime, ali menjam uglavnom boje pahulja, pa su tako jedne godine roze, jedne plave, evo ove godine su ostale svoje prirodne boje. :D



Ovo su lakovi koje sam koristila:



Prvo sam stavila Kiko lak za francuski manikir, zatim sam preko njega stavila Kiko lak sa šljokicama. Napravila sam francuski manikir sa belim Flormar lakom. Onda sam crtala pahulje sa tankom četkicom isto sa Flormar lakom. Preko pahulja sam nanela Catrice lak sa krupnim srebrnim šljokicama. Napravila sam liniju iznad francuskog manikira sa srebrnim lakom Golden Rose.

Ovo su nokti koje sam prethodnih godina pravila, isto na temu pahulja. :D





Nadam se da vam se sviđaju ovi pahuljasti nokti. :)
Da li ste ih nekada probale napraviti? :)

xoxo Nađa




2 comments:

  1. Odlične su sve manikure, ali roze je roze :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, naravno, kao što kažeš, roze je roze.. :D Hvala! :) <3

      Delete