Sunday, February 1, 2015

Winter nailpolishes

Zdravo svima,
Zima je period kada svetle lakove ostavljam po strani i na red dolaze tamnije nijanse lakova.
Potrudila sam se da nađem lakove koji me podsećaju na zimu i koje rado koristim tokom hladnih dana i ovo su moji favoriti.



Ovo su lakovi namazani, gore samo jedan sloj a dole dva sloja.


1. Golden Rose Paris 68
Prvi lak koji se našao među  mojim omiljenim zimskim lakovima je Golden Rose lak crne boje sa sitnim srebrnim šljokicama. Crna boja nije baš najbolje pigmentovana, pa se mora namazati dva do tri sloja laka da bi se dobila savršena boja. Bočica ovog laka je veoma lepa, kada se bolje pogleda, ima oblik Ajfelovog tornja. Uglavnom crna boja odgovara zimskom vremenu, a šljokice dodaju praznični izgled noktima.


2. KIKO Celebration 426
Ovaj lak je savršen kada mi dosade tamnije boje. On je neke krem, braonkaste, nude boje sa srebrnim prahom. Nalazi se u veoma elegantnoj bočici, sa zlatno-srebrnim čepom u zavisnosti od svetla se smenjuju te dve boje. Lak je odlično pigmentovan, i posle samo jednog sloja se dobija željena boja.



3. MAXFACTOR GLOSSFINITY - 155 burgundy crush
Ovaj lak sam dobila u novinama i prvo nisam bila oduševljena bojom pošto je nikada pre nisam koristila i mislila sam da će mi samo stajati na polici i skupljati prašinu, međutim rešila sam da mu dam šansu i nisam se pokajala! Od kada sam ga probala ne odvajam se od njega, bilo da ga mažem na celom noktu ili crtam neke detalje. Boja je bordo, ne vuče na braon, nego više na crvenu, što mi se dopada. Dovoljan je jedan sloj da bi se dobila boja, ali ja uvek stavim dva sloja.



4. KIKO Quick Dry - 856
Ovaj lak sam spomenula u ovom postu. On je teget boje, ima puno šljokica, boje šljokica su plave, ljubičaste i srebrne, ali se to ne vidi sem ako se baš dobro ne zagleda u bočicu. Kada se nanese vide se uglavnom srebrne šljokice. Mislim da je super za pravljenje galaxy noktiju zbog raznovrsnosti boja koje se nalaze u ovom laku.


5. Essence colour & go - 129 the boy next door
Ovaj lak sam dobila u časopisu i boja je prava zimska. Podseća me na neku kao snežnu kraljicu. :D Boja je tamno plava sa plavim prahom. Ima malo ljubičastog odsjaja.


Evo još par slika ovih lakića:




To su moji omiljeni zimski lakovi. Nadam se da vam se sviđaju. 
Da li imate neki od ovih lakova i koji je vaš omiljeni zimski lak za nokte? :)

xoxo Nađa




4 comments:

  1. Joj svi su prekrasni!! <3 Super ti je odabir, ja sam baš sinoć lakirala sa GR paris lakom, jedino mi malo smeta njihova omanja četkica, ali, lipi lak je lipi lak, sve se da pritrpit ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! <3 :) Ma sve se trpi kada je boja laka lepa! :D Jos ako je i bocica lepa, onda nije ni bitno nista vise. :D

      Delete
  2. Bas su super sve nijanse, ali meni se najvise svidjeo MF crveni i ovaj essence plavi je extra :D

    ReplyDelete