Saturday, July 11, 2015

Sephora opening

Zdravo svima,
Sephora je napokon otvorila svoju prvu prodavnicu u Novom Sadu, koju sam toliko dugo očekivala, a verujem i mnogi drugi ljubitelji njihove kozmetike i kozmetike koju prodaju.
Otvaranje je bilo 10.07. u 18h, bilo je lepo, bend je svirao, bilo je dosta ljudi, prodavci su bili veoma ljubazni i bilo je i popusta. Za kupljena dva ili više kozmetička proizvoda na kasi se dobijao popust od 30% na oba proizvoda. Ja sam taj popust iskoristila tako što sam kupila paletu koju sam tražila od aprila gde god da sam stigla, na ekskurziji, u Beogradu i, naravno, nigde nisam našla.  Kada sam je ugledala bila sam srećna kao malo dete za Božić.. :D Tu sreću je i moja drugarica primetila, pa je odlučila da me zeza i islikala je čitav proces otvaranja palete.. :D Pošto su trebala da se kupe dva proizvoda da bi se dobio popust, kupila sam puder, koji će mi sigurno koristiti. Dobila sam i dva testera parfema.
Evo slika svih proizvoda i mog nasmejanog lica. :D Bilo je zabranjeno slikanje unutrašnjosti radnje, tako da imam samo jednu sliku sa otvaranja.





Paleta: Too Faced The little book of bronzers
Puder: Sephora 10HR wear perfection foundation
Testeri: KENZO JEU d'AMOUR i Calvin Klein euphoria




Da li ste bile juče na otvaranju? Kako vam se svidja, da li ste kupile nešto? :)

xoxo Nađa







No comments:

Post a Comment