Friday, March 24, 2017

Cherry blossom nails

Zdravo svima,
Proleće nam je napokon stiglo i donelo nam sunce i prelepo procvetalo drveće. Drvo trešnje, koje se nalazi u mom dvorištu, me svake godine inspiriše svojim divnim ružičastim cvetovima da nalakiram nokte upravo tako. Evo kako sam to ove godine uradila. :)






Za izradu ovih noktiju sam koristila sledeće lakove:


- Eveline 8in1 total action nail conditioner sam namazala kao bazu na svim noktima
- Essence bloggers beauty secrets 04 shine bright - ovaj lak sam koristila kao bazu za sve nokte, lak je divne boje neba
- Essence the little x-mas factory 01  i still believe in santa claus - ovim lakom sam crtala grane
- Kiko power pro nail lacquer 068 - koristila sam ga za cvetove, unutar svetlo rozih cvetova
- Essie nail lacquer pink diamond - koristila sam ga za cvetove, da ih oivičim
- Essence bloggers beauty secrets 01 be happy + smile - koristila sam ga da bih nacrtala cvetove, pomoću čačkalica
- Eveline x-treme gel effect top coat - njega sam koristila da bi dizajn duže trajao




Nadam se  da vam se sviđaju ovi nokti! :)

xoxo Nađa



No comments:

Post a Comment