Thursday, July 31, 2014

New in - Kiko

Zdravo svima,

Moja, mogu slobodno reći, omiljena radnja sa kozmetikom je Kiko, pa sam naravno tamo morala kupiti nešto. A evo i šta sam kupila.:)


Očekivala sam da ću kupiti više lakova, ali sam se suzdržala, a i nije bila jako velika radnja, pa mi se čini da nisu imali potpun asortiman. U svakom slučaju, zadovoljna sam sa svim stvarima koje sam kupila. Napisaću svoje prve utiske o svakom proizvodu.
            1.       Kiko extra volume lipgloss
Ovaj sjaj za usta sam kupila jer je boja baš nekako letnja, poprilično neutralna, ima sitne šljokice i što me je najviše oduševilo jeste to što nije lepljiv,hidrira usta, a takođe i povećava usta. To za povećenje usta se ne primeti ja mislim jako, nije da sadrži mentol kao neki sjajevi, pa da to postiže povećavanje. Boja koju sam ja kupila je broj 18. Cena je oko 3 evra na sniženju.


            2.       Kiko ultra glossy stylo
Ovakav ruž sam imala i još uvek imam, i oduševio me je, pa sam sada kupila jedan u pink boji. To nije ruž kao ruž, više je kao sjaj, ali koji je u formi ruža. On se ne lepi, ima zaštitni faktor SPF 15 i prelepo miriše. Broj je 816. Cena je ja mislim oko 5 evra.


Evo i kako izgledaju na koži i sjaj i karmin.
Bez blica:


Sa blicom:




            3.       Kiko INFINITY trio eyeshadow clics system
Senka koju sam kupila zato što sam imala neku crno-srebrnu senku koja mi se prepolovila isto iz Kika, nju sam koristila svaki dan više od godinu dana i doslovno se nije ni milimetar potrošila, ali mi je ispala, pa se na 2 dela prepolovila, mislila sam da pokušam da je popravim, ali me je mrzelo, ali mislim da ću pokušati jednom da je popravim. Ali sam zato kupila novu senku koja ima te 3 boje za smokey eyes koje ja najčešće koristim, belu, sivu i crnu. Malo su više metalik nego što sam ja mislila. Pošto ta koju sam prepolovila je bila crna mat i srebrna sa šljokicama, ali nema veze, sviđaju mi se. Broj je 06. Cena je oko 6 evra, što nije puno zato što zaista traju jako dugo. Kada sam došla do kase da platim, prodavačica mi je pokazivala nešto kao da se tu stavlja ta senka, pa sam i to kupila. To je kao kutijica, sa ogledalom koje uvećava i tu je taj clics system u koji se stavi ta senka. Zatvara se na magnet što mi se baš dopada. I to je izgleda oko 2 evra, iako ne mogu da skontam sa računa, pošto su neki španski nazivi. Naziv te kutijice je eyes clics 1, empty eyeshadow case.





            4.       Kiko Quick Dry nail lacquer
Kupila sam 2 laka iz te quick dry kolekcije, boje su mi divne. Jedan je roze boje onako nije ni nežna roza, a nije ni jaka. Broj laka je 841. Drugi lak je otprilike teget boje sa puuuno šljokica, nekako me podseća na one kao galaksija nokte, pa ću verovatno probati to da uradim sa tim lakom. Broj je 856. Veoma se brzo suše i žao mi je što nisam više boja kupila. Cena je oko 4 evra. Takođe sam bila iznenađena sa oblikom bočice, pošto su Kiko lakovi uvek u nekoj četvrtastoj bočici, a ovi su valjkastog oblika.



       5.       Kiko nail lacquer
Ovo su obični lakovi, jedan je za francuski manikir, svetlija boja, baš sam tražila neki kvalitetan svetao lak u boji kože, tako da se nadam da će ovaj biti dobar. Broj laka je 209. Drugi je svetlo rozi, takav imam slični sa šljokicama, samo što je ovaj bez šljokica. Broj je 376. Cena je oko 2 evra na sniženju.



            6.       Kiko Sun Show nail lacquer
To je lak iz posebne, letnje kolekcije, pa mislim da se više neće ni proizvoditi. Boja je prava letnja, roza sa sitnim šljokicama. Cena je oko 4 evra na sniženju. Broj je 471. 



Evo slike i svih lakova i kako izgledaju kada se nanesu, ja sam stavila uglavnom 2 sloja od svakog.



To bi bilo sve od moje kupovine u Kiko radnji. Mislila sam da će me možda dočekati veće sniženja, ali izgleda da ona tek u avgustu počinju, ali zadovoljna sam sa svim stvarima koje sam kupila.
Jel vi imate nešto od Kiko kozmetike i šta mislite šta je najbolje iz njihovog asortimana?

xoxo Nađa





No comments:

Post a Comment