Saturday, July 19, 2014

VICTORIA’S SECRET

Zdravo svima,
Evo ja sam stigla sa mora i bilo je super. Verovatno ću napisati kratak putopis, samo da malo saberem utiske.:)
Ali pre putopisa sam odlučila da pišem o novim stvarčicama koje sam kupila. Pisaću o tome šta sam kupovala po radnjama, pošto bi jedan post bio preeedugačak za sve stvari.

Počeću od VICTORIA’S SECRET radnje, pošto sam prvo u njoj kupovala.



Kada sam ulazila u radnju, bila sam kao malo dete koga su pustili u prodavnicu sa slatkišima. Mami sam čitav strateški plan objašnjavala kako da stignemo i na let i da sve uspemo da pregledamo i kupimo, naravno ona je bila u fazonu baš me briga, ali je sve na kraju dobro ispalo. Radnja mi je preslatka, ostala bih tamo barem još 2 sata da sam mogla. Cene sam mislila da su možda malo niže. Veš sam mislila da je savršen pre nego što sam ga videla. Bile su samo gaćice i to ništa posebno i ja mislim da su oko 11 evra bile, uglavnom sintetika. Grudnjaka, kupaćih kostima ili bilo šta od garderobe nema. Imaju tašne i neseseri koji su od nekih 20 evra pa naviše. Što je po meni puno za neseser, ali su stvarno svi savršeni.

Evo i šta sam kupila.:)



            1.       Pakovanje od 3 mista i 3 losiona za telo koja imaju isti miris kao i mistovi.



Čim sam ugledala ovo pakovanje odmah sam odlučila da ga uzmem. Ja mislim da su ovi mirisi bili i u Liliju da se kupe, međutim kada sam ja htela da kupim „pure seduction“, bio je na nekoj akciji, nisam mogla nigde da ga pronađem, sve je bilo rasprodato. A imam još uvek jedan losion sa zlatnim šljokicama „pure seduction“, što mi je drugarica donela iz Amerike, ali ga baš retko koristim zato što mi je valjda žao da ga potrošim, tako da pošto sada imam još jedan losion i mist moći ću do mile volje da ga trošim. :D
Prvi i moj omiljeni „pure seduction“ je veoma slatkog mirisa, crvene šljive i cveta frezije. Na koži ostaje veoma dugo kao i losion za telo. Losion za telo se brzo upija, ostavlja kožu mekanu i što je najbolje prelepo miriše. Ovaj miris je malo jači i slađi, pa ne znam da li bi se svima svideo.

Drugi je „love spell“. On je isto slatkast, ali mnogo blaži od „pure seduction“ mista. On je od cveta višnje i breskve. Nisam ga stavljala, ali veoma lepo miriše.

I treći je „amber romance“. Stvarno ne znam od čega je, ko zna neka napiše u komentarima, piše amber & creme anglaise. Miris nije loš ali mi se najmanje sviđa od svih. Nekako me podseća na neku kremu za sunčanje, ne znam ni ja zašto me baš na to podseća. Isto nije toliko jak po meni.


Evo i slika sastojaka.


            2.       Peratonica
Ova peratonica mi je savršena, ima zlatne i roze šljokice i srca. Iako sam odlučila da je ne koristim kao peratonicu. Koristiću je kao neseser za četkice ili za sjajeve za usta. U svakom slučaju naći će neku svoju svrhu. :D Cena je 21 evra. To je što se tiče tih nesesera najjeftinije što sam mogla pronaći. Ali sam baš bila presrećna kada sam je ugledala. :D Posebno mi se sviđa mašnica.:)




            3.       Pakovanje koje se sastoji od mista, losiona za telo i kupke upakovano u pink neseser.


Miris je mama odabrala, a ja sam navijala da ga kupi zbog nesesera, koji mi je dala. Ali mi se i miris sviđa, ustvari mislim da ću joj sa vremena na vreme ukrasti..hehe. Losion i kupka imaju isti miris kao i mist, miris je nekako večernji, dok su oni mistovi što sam ja kupila ovako više za dan. Miris je baš kako su oni dali opis „svež, sexy, totalno neodoljiv i luksuzan“. Sastoji se od crvenih bobica, Viktorijinih ruža i Creme Brulee-a. Pakovanje mista je preslatko sa mašnicom a losion i kupka su u metalik tubicama. Neseser je pink boje a unutrašnjost je leopard print. Cena je oko 30 evra.


To je sve što sam kupila u Victoria’s Secret radnji. Nadam se da vam se sviđa. Sledi još mnoogo stvarčica, što od šminke, odeće i stvari za sobu.
xoxo Nađa


No comments:

Post a Comment