Friday, September 12, 2014

Color blocking/nude/sparkley nails

Zdravo svima,
Danas cu vam pokazati moje noktice. :) Napokon sam imala malo slobodnog vremena i odlucila sam da ga "korisno" iskoristim. :D Zgrabila sam lakove u ruke i napravila nesto sto izgleda ovako...

To sam nazvala color blocking/nude/sparkley nails, naravno zato sto ima svih tih elemenata na njima. Inspiracija mi je bila jedna moja ogrlica koja ima oblik kao ovaj "cvet" koji sam nacrtala na palcu.
Lakovi koje sam koristila su sledeci:

Nail polish H&M-NUDE, miss sporty-CHECK MATTE, KIKO-french manicure 209, Flormar-310, china glaze-I'M NOT LION

KIKO-336, KIKO 389, KIKO-Rock-top 607, china glaze-THISTLE DO NICELY i mali lakovi su iz primarka. Koristila sam i crni lak sa tankom cetkicom.

Prvo sam stavila Kiko lak za manikir kao bazu, zatim sam nanela 2 sloja nude laka i preko tog sloja sam nanela mat lak. Na domali prst sam nanela jedan sloj Kiko laka za manikir i dva sloja china glaze laka sa sljokicama. Na palcu i kaziprstu sam crnim lakom sa tankom cetkicom nacrtala konture i onda sam popunjavala to sa bojama. Nisam stavljala bezbojni lak na kraju.
To bi bilo to, nadam se da vam se svidja moja mala kreacija. :)

xoxo Nadja

No comments:

Post a Comment