Wednesday, September 10, 2014

Labelo 1+1 gratis

Zdravo svima,

Imam jednu sjajnu vest za sve ljubitelje Labelo balzama za usta, u Liliju je akcija koju sam sasvim slucajno juce videla. Za samo 169 dinara se dobiju 2 labela, ali postoji samo jedna kombinacija, i to obican labelo, plavi bez mirisa i boje i labelo sa mirisom/ukusom :D lubenice i blago roze boje sa sitnim sljokicama. Posto ne volim obicna labela, a drugarici je bas to trebalo, taman smo se onda dogovorile i uzele zajedno, ona je uzela obicno, a ja sam sa lubenicom i za 85 dinara smo obe bile presrecne.:D
Evo slike oba labela, slikano u skolskom ambijentu. :D



Ja sam zadovoljna sa mojim labelom, ima bas jak miris lubenice i mogla bih ga pojesti, sto ne znaci da inace ne radim. :D Usta primetno budu meksa i boja nije previse intenzivna, ali je lepa ruzicasta sa sitnim neprimetnim sljokicama. Tako da bih preporucila da ga isprobate. :)

Da li inace koristite Labelo balzame za usta? Da li ste isprobali neki od ova dva?:)
xoxo Nadja

No comments:

Post a Comment