Saturday, April 30, 2016

Easter nails

Zdravo svima,
Prvo želim unapred da čestitam svima Uskrs, koji ga sutra slave! :)
Današnji post su jedni noktići inspirisani upravo ovim najvećim pravoslavnim praznikom.
Pošto sam jaja ofarbala, bio je red da i nokte "ofarbam" i ukrasim. :D
Ovo su noktići koje sam za ovu priliku nalakirala:









Ovo su lakovi koje sam koristila:

- Eveline 8in1 nail conditioner, lak koji sam nalakirala kao bazu na svim noktima
- Eveline X-treme gel efect top coat, koji sam koristila kao završnicu na svim noktima


- Golden Rose rich color nail lacquer 08, njega sam koristila na palcu i za cvetove i za uši i nos od zeke :D
- Essence nauty girl 04 crew first! koristila sam ga na domalom i kažiprstu kao bazni lak


- Kiko nail lacquer 389 kao bazni lak na malom prstu i za cvetove
- Kiko nail lacquer 330 kao bazu za srednji prst i za cvetove


- Golden Rose nail art 138, ovaj lak sa tankom četkicom sam koristila za linije na malom prstu i za tačkice za cvetove
- Golden Rose color expert nail lacquer 02, koristila sam ga da bih nacrtala zeku, koristila sam deblju četkicu od laka za glavu a uši sam nacrtala tankom četkicom
- Nail star two-way nail art pen & brush black, ovaj lak sam koristila da bih "uokvirila" zeca, i da bih mu nacrtala oči, uši, nos i usta.


- Ovu "tačkalicu" sam koristila da bih napravila cvetiće, prvo sam zlatnim lakom napravila tučak, pa sam zatim raznim bojama samo oko tučka dodavala tačke i napravila sam male cvetove.


Nadam se da vam se dopadaju ovi noktići! :) Da li ste vi ukrasili svoje nokte za Uskrs? :D

xoxo Nađa



4 comments:

  1. Preslatko, prosto pozelim da pojedem sve te zeke...^^

    ReplyDelete
  2. Divni noktici, za boje kao da si mene pitala :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, baš mi je drago da ti se sviđaju :) Boje su baš prave prolećne :D

      Delete