Wednesday, August 3, 2016

Porcelain nails

Zdravo svima,
Današnji post je posvećen noktićima. U pitanju su jedni "porcelanski nokti" koji su savršeni za ove letnje dane. Divno bi izgledali na preplanuloj koži, što kod mene nije slučaj. :D Naravno, mogu se napraviti i u bilo kojoj drugoj prilici.
Bilo je potrebno poprilično puno vremena da bih napravila ove nokte, više zbog smišljanja dizajna i sušenja laka, nego zbog samog crtanja. Naravno, vi možete napraviti nokte slične ovima pomoću pečata, koje možete naći u bilo kojoj prodavnici u kojoj se prodaju lakovi za nokte ili se možete upustiti u crtanje. :)
Bilo mi je teško izabrati samo nekoliko slika za post, pa sam većinu stavila, tako da se izvinjavam na dugačkom sledu slika. :D














Koristila sam sledeće lakove:

1. Eveline 8in1 total action nail conditioner - njega sam prvog namazala kako bi štitio nokte i kako bi lak duže trajao
2. Golden Rose color expert nail lacquer 02 - njega sam namazala preko svih noktiju u dva sloja
3. Kiko nail lacquer 336 - ovaj lak sam koristila za crtanje, koristila sam tanku četkicu od starog laka kako bih mogla crtati, pošto ovaj lak ima deblju četkicu
4. Eveline X-TREME gel effect top coat - njega sam koristila kao završnicu, kako bi nokti dobili sjaj i kako bi duže trajali.


Da li vam se sviđaju ovi noktići? :)

xoxo Nađa


No comments:

Post a Comment